duminică, 2 mai 2010

Puterea brandului...



O blondă cade în Nil.
Când se vede înconjurată de crocodili zice:

"-WOW, bărci de salvare LACOSTE!".

Când am citit primul rând mi-am zis: "Şi ce-i cu asta? Mare brânză un kil' de caş!".

Continuând să citesc m-a apucat un râs iesteric - daca nu chiar nebunesc- şi primul lucrur la care m-am putut gândi a fost:

"Uite băi, cu adevărat PUTEREA UNUI BRAND ASUPRA MINŢII...CONSUMATORULUI!".

Pentru o reprezentare mai...sugestivă a celor de mai sus, am optat şi pentru o stimulare vizuală! :D



P.S. - Sper că nimeni nu va lua personal nici una din remarcile făcute, în mod special blondele!

5 comentarii:

  1. Tu razi cam isteric in general ... no offence :)

    RăspundețiȘtergere
  2. None taken!

    Doar dacă m-ai cunoaşte cu adevărat, ai putea afirma că ceva este sau nu general în ceea ce mă priveşte şi ai şti că nu râd - iesteric sau nu - decât când am motiv. În plus, "în general" e o etichetă muuuult prea seacă şi nu mi se potriveşte defel! I'm a complex person! :P

    No offence! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. uhm..ce face facultatea asta din oameni..probabil daca ai fi terminat altceva ti s-ar fi parut intr-adevar un simplu banc sec si cam prost

    RăspundețiȘtergere
  4. Probabil...nu vom sti niciodata, caci suntem suma a ceea ce facem, si nu a ceea ce am fi putut face!

    RăspundețiȘtergere